.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عادت مدیران مدارس به دریافت وجه از خانواده ها

رئيس سازمان آموزش و پرورش مازندران با تاكيد بر عدم دريافت وجه هنگام ثبت‌نام از خانواده‌ها گفت: برخي مديران عادت كردند احتياطاً زمان ثبت‌نام در مدارس وجه دريافت كنند.

به گزارش فارس ، عبدالوحيد فياضي در گردهمايي مديران آموزش و پرورش مازندران اظهار داشت: هيچ مدرسه‌اي حق ندارد از خانواده‌ها هنگام ثبت‌نام وجه دريافت كند، زيرا ارزيابي مالي از خانواده‌ها صورت نگرفته است و چگونه مديري حاضر مي‌تواند از خانواده‌اي كه در پرداخت هزينه‌هاي درمان مشكل دارد، براي ثبت‌نام در مدرسه پول بگيرد.

وي افزود: ما حق نداريم پولي را كه حق نان، دارو و درمان مردم است را به عنوان وجه هنگام ثبت نام دريافت كنيم.

رئيس سازمان آموزش و پرورش با اشاره به اينكه ساماندهي نيروي انساني هنگام ثبت نام، سركشي به مدرسه‌ها و پاسخ دادن به اين مشكلات از مواردي است كه مديران آموزش و پرورش شهرستان‌ها بايد به آن توجه داشته باشند، تصريح كرد: بايد ثبت‌نام دانش‌آموزان در محدوده سكونت باشد كه البته در اين بخش نيز از سوي خانواده‌ها تخلفاتي مانند اجاره‌نامه‌هاي ساختگي ديده مي‌شود كه آموزش و پرورش در اين بخش نمي تواند جلوي تخلفات مردم را بگيرد.

وي خاطرنشان كرد: در سال گذشته 8 ميليارد تومان به حساب مدرسه‌ها براي سرانه واريز شد كه مشكلي در بخش سرانه وجود ندارد.

فياضي در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به اهميت تحول در سازمان آموزش و پرورش بيان داشت: ساماندهي راه را براي ورود باز مي‌كند كه در سال گذشته نيز با ساماندهي مدارس ميلياردها تومان صرفه‌جويي مالي و جلوگيري از اتلاف منابع شده است.

وي با اعلام اينكه آموزش و پرورش در درون نيازمند كار كارشناسي است، خاطرنشان كرد: اتلاف در بخش منابع انساني، فضاي فيزيكي، تجهيزات و امكانات آموزشي ديده مي‌شود كه بايد با يك ديدگاه نظارتي، تدبير و منطقي از منابع به درستي استفاده شود.

رئيس سازمان آموزش و پرورش مازندران گفت: بايد بسياري از منابع كه با روش‌هاي قديمي در آموزش و پرورش وجود دارد را ارزيابي كرده و به منابعي قابل استفاده تغيير دهيم.

وي افزود: به دليل گسترده بودن سازمان آموزش و پرورش بلااستفاده بودن يك امكان آموزشي در يك مدرسه بسيار زياد است.

فياضي مشارت فرهيختگان را در سيستم آموزش و پرورش ضروري خواند.

در اين مراسم از 13 نفر از مديران و كاركنان آموزش و پرورش مازندران كه در اجراي طرح تكريم ارباب رجوع موفق عمل كرده بودند، با حضور رئيس مركز راهبردي و تحول بنيادي وزارت آموزش و پرورش از سوي وزير آموزش و پرورش تجليل شد.

سازمان آموزش و پرورش مازندران در اجراي طرح تكريم ارباب رجوع در كشور از بين 8 هزار و 600 واح اجرايي رتبه نخست را كسب كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.